sábado, 27 de octubre de 2012

POLO SAMAÍN, CABAZAS EU VIN !!!

Seguro que pensades que a festa das cabazas é cousa extranxeira.  Pois non ! ! ! Nós fomos os primeiros ! ! !

Hai moitos anos en Galicia vivían os Celtas. Este pobo  a noite do 31 de Outubro facía a festa do Samaín e esta noite comezaba o ano novo dos Celtas, como aínda se celebra na illa de Man.
No Samaín tallaban cabazas con formas arrepiantes, colocaban dentro unha candea prendida e logo situábana nos cruces dos camiños para asustar aos seus inimigos.
Agora nós, tentamos recuperar a tradición dos nosos ancestros Celtas e por iso celebramos o Samaín.
 Traballar a historia cos máis pequenos non é doado, pero si que falamos do Samaín, na medida en que a súa comprensión o permite, traballamos ao redor do conto "Corre, corre, cabaciña" de Eva Mejuto e da editorial OQO, que ten unhas ilustracións moi chulas de André Letria, e como non podía ser doutro xeito, aproveitamos para traballar o medo . . .


TRABALLAMOS O CONTO: CORRE, CORRE, CABACIÑA. on PhotoPeach  
 Gustoulles moito o conto, pero xa vos adianto que atopalo para compralo non é doado, de feito eu xa desistín hai anos porque dixéronme que estaba descatalogado. Por iso, aqui vos deixo unha versión do conto que hai en You Tube que está moi ben, para que o desfrutedes en famlia, e tamén o vídeo ca canción, que pertence a un cd titulado "Contos en cantos".


CONTO
 

CANCIÓN

Esta semana podedes traer cabazas decoradas para axudar ambientar e adornar a nosa clase.

Celebraremos o Samaín o mércores día 31 de Outubro igual que facían os Celtas.
Por iso, o mércores podemos vir disfrazados ao cole para meter medo aos amig@s... (bruxas, morcegos, vampiros, pantasmas. . .)

Pensade en que o que lles poñades sexa cómodo (sobre todo para ir ao baño) e sinxelo, e que non teña cousas pequenas que se poidan perder ou ser perigosas.

Graciñas pola vosa colaboración cos "deberes" da pasada fin de semana.
Qué traballiños máis bonitos mandáchedes !!!
Non agardo menos das vosas cabazas . . .

bicos.

Bibi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario