Este venres tocounos repetir no Contexto de Xogos-Científico, asi que. . . transformámonos en pequen@s grandes científicos e fixemos a nosa propia lámpada de lava.
LÁMPADA DE LAVA de Bibianaboedoedusábado, 16 de noviembre de 2024
sábado, 9 de noviembre de 2024
SAMAGOSTO 2024
O pasado mércores 30 de outubro, celebramos no colexio unha gran festa: O Samagosto.
Acudimos cos nosos disfraces terroríficos e comimos castañas asadas coa axuda das nosas familias.
sábado, 2 de noviembre de 2024
OUTONO
Coñecemos o outono e as súas características a través do conto : El ladrón de hojas. E facemos distintas propostas partindo do conto:
Pintamos con pincel unha lámina do conto.
viernes, 1 de noviembre de 2024
Pequen@s científic@s: leite de cores
Os venres que nos toca repetir no Contexto de Xogos-Científico facemos un experimento.
Comprobamos como funciona a tensión superficial. Botamos leite enteira nun prato e poñemos varias gotas de colorante vexetal de distintas cores no centro do prato de leite. Probamos a facelo en recipientes transparentes , pero no saiu tan ben coma nun prato.
O colorante é menos denso que o leite e flota.
Vertemos nun vasiño deterxente de lavar a vaixela. Mollamos un hisopo no deterxente, colocámolo no centro do prato e observamos: Ao mesturarse o deterxente coa grasa do leite disminúe a tensión superficial do leite e o colorante expándese e exténdese polo leite . Isto é porque o xabrón descompón as moleculas de grasa e fai que as cores se mesturen e se dispersen.
Despois de facer o experimento, plasmámolo nun debuxo.
miércoles, 30 de octubre de 2024
XOGANDO COAS MATES
No Contexto de Casa-Pobo estamos xogando con distintas propostas matemáticas coas que aprendemos casi sen decatarnos.
Por exemplo, a partir do conto "7 ratones ciegos" aprendemos a contar, tamén os números ordinais (1º, 2º, 3º...), as cores, caraterísticas ou atributos dos obxectos (longo, curto, ancho, estreito, etc)
domingo, 27 de octubre de 2024
Emocións co Monstro de cores
No Contexto de Teatro aprendemos a recoñecer as nosas emocións, ordealas e comezar a telas máis reguladas coa axuda do conto do Monstro de cores.
Tamén ordeamos as nosas emocións en botes empregando pompóns de cores.
Coa axuda do profe Pablo que está facendo as súas prácticas con nós, mirámonos do espello do Monstro de cores , explicamos cómo nos sentimos e colocamos o pompón no bote correspondente.