sábado, 5 de marzo de 2016

SOMOS GRANDES PENSADORES/AS.

Antes da nada, quixera contarvos que a pasada semana cambiámonos de sitio de novo. Os cambios agora son encamiñados a que sexamos capaces de facer traballos colaborativos e que nos axudemos uns aos outr@s, sen competir para rematar antes, preocupándonos de tod@s os membros do noso equipo. Este vai sendo o resultado. . . 


Grazas ás historias da "Mariquita Juanita" e ao traballo que facemos partindo doutros contos (dos que pedimos aos Reis Magos, por exemplo), cos que traballamos emocións e aprendemos a poñernos no lugar das outras persoas, cada vez razonamos un pouquiño mellor.

Esta semana, lembramos os xirasois que vimos a semana pasada e falamos do que precisan as plantas para medrar. Logo observamos o xacinto que temos na clase, ao que lle cambiamos o cacharriño xa fai tempo porque as súas raices medraban moito.

Falamos dos cambios que foi experimentando o nosos xacinto ata que lle medrou a flor e tamén do que precisou para medrar.

Logo plasmamos todas as nosas reflexións sobre o tema nun traballiño individual.

Así se foi transformando co paso do tempo.


Preparamos a plantilla onde ímos pegar os debuxos da evolución da nosa planta.


Recortamos as imaxes e pegámolas ordeadamente seguindo a secuencia cronolóxica.


Novamente, voltamos a buscar as cores de Juanita e os peixes en obras de arte.
Esta vez , buscamos outra vez a cor vermella e xogamos a pensar co cadro de Matisse "A danza".
As ideas comezan a xurdir rápidamente: son vermellos como os músicos do outro día, tampouco teñen roupa, están collidos da man, están xogando á roda, están xogando ao corro da pataca, mentras xogan á roda cantan, tamén bailan collidos da man, están contentos, están pasándoo ben, están no patio, ou están no parque, etc.

Logo, reproducimos á nosa maneira o cadro.


Aprendimos unha palabra nova: o verbo comparar.
Comparamos unha silla cunha mesa, pensamos e verbalizamos as súas semellanzas e diferenzas. Logo comparamos a dúas amigas da clase e pensamos e falamos das súas semellanzas e diferenzas.
Xa por último, comparamos a Juanita cos peixes do lago, observámolos e falamos das súas semellanzas e diferenzas. Rematamos a sesión plasmando ( con moooooito esforzo) nun traballo individual parte das nosas conclusións.


Bo traballo piratiñas!!!

Bicos.



2 comentarios:

  1. Comparando estos niños con los de inicios de curso....madre mia cuanto aprendieron!!! Ánimo piratillas

    ResponderEliminar
  2. Graciñas polo comentario!!!
    A verdade é que eu véxoos máis maiores e sabiond@s tamén !!!

    Bicos.

    Bibi.

    ResponderEliminar