domingo, 21 de diciembre de 2014

BO NADAL ! ! !

Os nen@s e a profe de 5 anos B, con estas postais tan fermosas, queremos desexarvos a tod@s BO NADAL.




Próximamente, a medida que o meu trancazo mellore, irei montando as fotos da visita das Súas Maxestades á escola e veredes o ben que o pasamos.

Unha aperta especial para Natalia que non puido vir o último día porque estaba maliña e outra para Rita que fixo o esforzo de vir pero marchou porque se atopaba mal. Mellorádevos pronto chicas! ! !


Bicos.

2 comentarios:

  1. que bonitas están genial genial me encantan (perdón que no funcionan las teclas de punto y comas) un beso y feliz navidad

    ResponderEliminar
  2. Grazas a ti por botarme unha man o venres!!!!
    Teño que confesar que eu tampouco estaba no meu mellor momento de saúde o último día e me faltaban por facer unhas copias para que tod@s levárades na carpeta, así que que saibades que o papá de Rita subiu a facerme as copias a xunto de Alfredo antes de levar a Rita maliña para casa.

    Bo Nadal familia! ! !

    Bicos.

    Bibi.

    ResponderEliminar