sábado, 21 de enero de 2017

1ª SESIÓN MUS-E: TEATRO

Este venres recibimos a Ramiro, o artista MUS-E co que ímos traballar a parte adicada ao TEATRO.
Ao ser a primeira sesión con él, adicámonos a que nos coñecese e a coñecernos mellor entre nós tamén, e aprendimos o importantíiiiiiiisimo que é o respecto.


Con algunhas das actividades propostas xurdiron pequenos desafíos relacionados co respecto polos demáis que aclaramos e axudáronos a madurar e mellorar.


Pois cando Ramiro dicía por exemplo unha comida que nos gustaba tiñamos que saír correndo cousa ben doada de facer pero. . . qué pasa cando estamos por parellas que non se poden rachar?


Aqui viña a importancia do respecto pois, aínda que a min non me guste o brecol, por exemplo, por respecto á miña parella teño que correr con él/ela e acompañalo/a e. . . iso non quere dicir que cambie o meu gusto pero. . . si que teño que respectar o da outra persoa.
Aprendímolo tan ben, que fomos capaces de facelo non só por parellas, tamén en equipos de catro persoas.

Aqui vos deixamos un resumo en imaxes da sesión.


No hay comentarios:

Publicar un comentario